سایتی پر محتوا آقداش آنلاین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سایتی پر محتوا آقداش آنلاین
نوشته شده در شنبه 21 خرداد 1385
بازدید : 310
نویسنده : پرویز طهماسبی

سلام

دوستان ، سلام دوستان باز هم تصمیم گرفتم که در وب مطالبی بگذارم فعلا گوش شیطان کر مدتی است که سایت لوکس بلاگ مشکلی پیدا نکرده پس از این میتوانید مطالب خود را دنبال کنید .

 برای مطالبهای جدید وکامل به سایت دیگرم www.aghdashonline.com

مراجعه کنید.         آقداش آنلاین    

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
كريمي در تاریخ : 1390/4/1/3 - - گفته است :
خيلي خيلي عاليه وحرف اي است بهترين وبلاگ دنيا است حتما شما خيلي روي مطالب كار كرده من هم وبلاگي دارم سرتا پا تقصير درست است به وبلاگ شما نميرسد ولي اگه بيايي تو ديگه بيرون نمي آيي مطالب خوبي دارم



منتظرتم بيا و نظر بده خوشحال ميشم

/weblog/file/img/m.jpg
زن در تاریخ : 1390/4/1/3 - - گفته است :
سلام

شما لینک شدید

لطفا مرا با نام

کاملا زنانه

لینک کنید
پاسخ : سلام ممنون شما هم لینک شدید

/weblog/file/img/m.jpg
محسن در تاریخ : 1390/3/30/1 - - گفته است :
سلام عزیز

من لینک شما رو ثبت کردم ولی هر کاری میکنم لینک من ثبت نمیشه.
پاسخ:سلام شما لینک شدید
پاسخ: راستی نظراتت مشکل داشت و همینجا پاسخ دادم ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
الیکا در تاریخ : 1390/3/30/1 - - گفته است :
ممنونم که ما رو قابل دونستید و بهمون سر زدید با تشکر الیکا نازنین شادی
پاسخ: محبت کردید شما هم سری به وب من زدید موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: